hamaseo hamaseo .

hamaseo

چاپ روي سراميك

آشنايي چاپ روي سراميك:

از زمان‌هاي گذشته و ديرباز استفاده از كاشي و سراميك مخصوصا در معماري ايراني، رواج داشته و از ارزش بسياري برخوردار بوده است. سراميك و كاشي امروزه هم همچنان نقش خود را در معماري و زيباسازي دكوراسيون داخلي و خارجي حفظ كرده است. با پيشرفت تكنولوژي امكان چاپ انواع طرح‌ها با رنگ‌هاي مختلف روي كاشي‌ها و سراميك به وجود آمده است كه باعث شده استفاده از سراميك‌ها تنوع و جذابيت زيادي به دكوراسيون اضافه كند. اين جذابيت باعث شده تا علاوه‌بر دكوراسيون براي امور تبليغاتي هم از سراميك و چاپ طرح روي آن استفاده شود. امروزه از چاپ مستقيم روي كاشي و سراميك براي توليد انواع تابلو كاشي، تابلو كاشي پازلي، لوح تقدير و تنديس استفاده مي‌شود. چاپ روي سراميك يكي ديگر از انواع چاپ روي اجسام سخت است كه با استفاده از دستگاه فلت بد يو وي انجام مي‌شود و جايگاه خاصي در صنعت دكوراسيون و تبليغات دارد. در اين نوع چاپ، جوهر مستقيما روي كاشي و سراميك اعمال مي‌شود و با تابش نور يووي خشك شدن جوهر اتفاق مي‌افتد. با اين روش رنگ جوهر ثابت شده و اين ثبات رنگ حتي در زمان چاپ چند لايه هم حفظ مي‌شود. با اين ثبات رنگ جوهر، امكان چاپ برجسته روي سراميك هم فراهم مي‌شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۲۰:۰۲ توسط:hamaseo موضوع: نظرات (0)

كوله پشتي |خريد كوله پشتي | خريد اينترنتي كوله پشتي از نمايندگي دلسي در ايران

در اين بخش مي خواهيم چند مدل از متنوع ترين و جديد ترين كوله پشتي ها و كيف لپ تاپ هاي برند دلسي را كه يك برند جهاني مي باشد را معرفي و شرح دهيم. شركت ايران دلسي به نمايندگي از دلسي فرانسه محصولات اين شركت فرانسوي را به صورت اورجينال وارد كرده و در كشور مان ايران با متناسب ترين قيمت به فروش مي رساند. جهت كسب اطلاعات بيشتر به سايت ايران دلسي مراجعه نموده از محصولات بي نظير اين شركت ديدن نماييد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۶:۴۵ توسط:hamaseo موضوع: نظرات (0)

پرستاري سالمندان

نگهداري سالمند بيمار به طور صحيح

سالمندان از لحاظ ناتواني و ضعف بدني مثل كودكان نياز به مراقبت دارند اما با اين تفاوت كه هرگز نبايد با آن‌ها طوري رفتار كرد كه كرامت‌شان ناديده گرفته شود. ارتباط با سالمند و حفظ شان او در كنار ارائه مراقبت‌هاي مورد نيازش كار مهمي است. چنان‌چه براي مراقبت از سالمند بيمار نياز به استخدام پرستار داريد، مركز پرستاري در منزل خورشيد با كادري مجرب مي‌تواند به شما در اين امر كمك كند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۳:۳۵ توسط:hamaseo موضوع: نظرات (0)

24 خوردني كه براي كوچك كردن شكم عاليست


براي كوچك كردن شكم و پهلو معمولا افراد از خوردن غذا دست مي كشند در صورتي كه با خوردن مواد غذايي پروتئيني و فيبردار مي توانيد باعث لاغري شكمتان شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۹:۴۶ توسط:hamaseo موضوع: نظرات (0)