hamaseo hamaseo .

hamaseo

ليفتراك لينده

از جمله بزرگترين توليدكننده هاي جهان كه ابزار الات و تجهيزات انبار را مي سازد، شركت لينده مي باشد. شركت توليد كننده ليفتراك لينده بيشتر از پنجاه سال سابقه دارد و در زمينه استانداردسازي كاميون هاي صنعتي مانند استاكر، لودر و ليفتراك و همچنين در زمينه مديريت ناوگان و سيستم هاي كمك درايور مشغول به فعاليت مي باشد. شركت توليد كننده ليفتراك لينده در تمام دنيا داراي نمايندگي هايي جهت فروش محصولات خود است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۴:۱۲ توسط:hamaseo موضوع: نظرات (0)

كودكان نيز افسرده مي شوند

بسياري از افراد تصور مي‌كنند افسردگي تنها گريبانگير بزرگسالان مي‌شود، در حالي كه كودكان نيز دچار افسردگي مي‌شوند. بر اساس آمارها 10 درصد از كودكان انگليسي كه در سنين 5 تا 16 سال قرار دارند، از مشكلات رواني رنج مي‌برند و 4 درصد از اين كودكان نيز مشكلاتي مانند استرس و افسردگي دارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۳:۱۳ توسط:hamaseo موضوع: نظرات (0)

جوراب فانتزي مردانه

جوراب فانتزي مردانه ، زندگي مدام درحال تغيرات است انسان ها هم يكي از عناصر اين تغيرات هستند. انسان مدام حال ايجاد تغييراتي در محيط و در خود است. اين تغييرات رابطه مستقيمي باكنش ها وفرهنگ ها دارند و بر روي هم اثرمي گذارند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۸:۲۹ توسط:hamaseo موضوع: نظرات (0)

6 اتفاقي كه هنگام نوشيدن آب كرفس در بدن شما اتفاق مي افتد؟

كرفس داراي فيبر زيادي است و باعث مي شود احساس سيري كنيم. به همين دليل است كه ما نمي توانيم مقدار زيادي از آن بخوريم. هنگامي كه آب كرفس را مي گيريم ، فيبر آن از بين مي رود و به همين دليل مي توانيم يك ليوان از آن را مصرف كنيم. با توجه به اينكه كرفس كاملاً مملو از ويتامين ها ، مواد معدني و ساير مواد خوب است ، اين آب ميوه فقط يك نوشيدني نيست بلكه يه نوشيدني عالي براي رژيم غذايي است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۷:۳۶ توسط:hamaseo موضوع: نظرات (0)